Khamis, 20 Disember 2012

CINTA HATI KU


WHO MY LOVE..??? Saya ada byk insan  tersayang dalam hidup saya..siapa? Dah tentu kedua ibu bapa n family saya sendiri,
sebenarnya saya pun bukan dari keluarga yg besar cuma ada 4 adik beradik semua perempuan..

 My family sendiri tak besar or belum cukup besar kot,insya allah ada rezeki tu nanti,, saya ada 2 hero yang mamang sgt2 saya 
sayang..Farish Haikal Tee n Amirul Haziq Tee..mummy really love both of u!!
            
Farish Haikal Tee

 Amirul Haziq Tee


Cute tak baby n handsome tak si abang?? Mesti u all tertanya tanya kenapa nama anak saya ada Tee?? Itu surname utk family hubby saya..Senang citer anak saya ni kacukan melayu cina..Tapi u all tengok ada gaya ank cina ke??


                       Last year punya picture masa ni abg umur 4 thn.


                     Abg macam kena paksa dengan mummy...


Siapa pun mereka,,mereka tetap dihati saya..Tanpa keluarga siapalah kita..Abg adik mummy love u so much...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan